torstai 28. helmikuuta 2013

Where's your team spirit!



Neljäs päivä töissä takana. Nimiä muistissa miljoona. Suurinosa niistä on Margaretteja. Osun lähes aina oikeaan veikkaamalla Margarettia. Niitä on meillä töissä neljä. Kaikenkaikkiaan farmasisteja löytyy tusinan verran ja saman verran teknisiä. Päivät menevät nopeaan. Pomoni Tom rajoittaa edelleen kysymysten määrää, mutta tänään esimerkiksi puuhastelin lähes koko päivän Margaretin (tämä on THE Margaret, mistä kaikki olivat kertoneet minulle koko viikon ja yhteispäivämme huipentui siihen, kun hän lupasi leipoa minulle kaakun) ja klotsapiinin kanssa. Margaretilta sain kysyä kysymyksiä, kunhan esitin ne irkkuaksentilla. Meidän täytyy kuulemma ”Smack the American twag outta me”. Opin paljon, mutta oppiminen on edelleen harvinaisen hauskaa. Tuntuu kuin olisin päiväkodissa, sillä kaikki tehdään leikin varjolla (jos sulla on näin monta pilleria plus näin monta pilleriä ja sille tuleekin tällainen pilleri, niin kuinka monta näitä pilleriä sä saat sille sitten antaa). Lähden kotiin lähes aina hymyillen. Tänään lauloin Taylor Swiftia, koska se soi apteekissa juuri ennen lähtöäni ja fiilistelimme tulevaa keilausmatsia.

Niin keilaamista luvassa siis tänään. Tom antoi minulle kivan metsurin vihreän lippalakin punaisella Pharmacy –brodeerauksella. Pitää kuulemma laittaa päähän. Onneksi minulla on siihen sopiva paitakin. Toivottavasti ortopedian lääkärit ei ole söpöjä, koska lippikset ja Annika eivät ole kovinkaan häikäisevä näky yhdessä.

Mitä muuta olen kerennyt puuhailla? Olen kerennyt katsoa ensimmäisen leffani Irkuissa (I give it a year, huono mutta hyvä), nähnyt ensimmäisen paikallisen teatteriesityksen (Calamity Jane, surkea), käynyt ensimmäistä kertaa Irkkupubissa (McGinleys, siellä oli paikallinen bändi, yhtä soitinta soitetaan kuulemma kyynärpäällä) ja viettänyt monen monta teehetkeä niin kotona kuin töissäkin. Ostin kofeiinitonta teetä kotiin, etten kävisi ihan niin ylikierroksilla. 

Ihmiset ovat ihania. Tai sitten olen itse mukavampi. Ei, kyllä ihmiset taitavat olla täällä tavallista mukavampia. Kämppikseni ovat mahtavia tai sitten olen itse vaan niin teehyöryissä (tätä tapahtuu usein). Molemmat heistä ovat myös sairaalalla töissä, toinen itse asiassa samassa sairaala-apteekissa farmaseuttina. Varsinkin tämä kyseinen farmaseutti Ciara, ah, vaikka hän soittaakin viulua, niin hän on silti oikea irlantilainen kultakimpale. Loppuun linkitän youtube-videon, joka todistaa kyseisen seikan todeksi. Ei jumantsuka. Olen nauranut tälle nyt kolme päivää eikä loppua näy. 



Ainiin ja voisin myös laittaa muutaman kuvan tästä paikasta. 



A happy camper

Näkymä olohuoneen ikkunasta, asutaan High Streetillä!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti